Müügitingimused

Müügitingimuste kehtivus
Müügitingimused kehtivad pet.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtte Anasis OÜ kaubamärgi pet.ee (edaspidi Veebipood pet.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad pet.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
Veebipood pet.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel pet.ee.

Kauba- ja hinnainfo.
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest va. juhul kui klient tuleb ise kaubale järgi aadressile Punane 42, Tallinn, ladu 5. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba kogusest ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Kaupade saatmisviisid ja hinnad on järgmised (hinnad sisaldavad käibemaksu):
Eesti:

1. Pakiautomaat (Omniva, Itella Smartpost, DPD)
- Kuni 1,5kg kaaluv pakk - 1,50eur
- 1,6kg - 5kg kaaluv pakk -  2eur
- 5,1kg - 25kg kaaluv pakk - 4eur
- 25,1kg - 50kg kaaluv pakk - 8eur

2. Kuller
- Kuni 25kg kaaluv pakk - 5eur
- 25,1-50kg kaaluv pakk - 10 eur

3. Tellija tuleb ise kaubale järgi - Tasuta

Läti:
1. Pakiautomaat (Omniva)
- Kuni 1,5kg kaaluv pakk - 8eur
- 1,6kg - 5kg kaaluv pakk -  8,5eur
- 5,1kg - 25kg kaaluv pakk - 9,5eur
- 25,1kg - 50kg kaaluv pakk - 19eur

2. Kuller 
- Kuni 25kg kaaluv pakk - 10eur
- 25,1-50kg kaaluv pakk - 20 eur

Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank) või  muu makselahenduse abil pankades euromaksena. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Müügilepingu jõustumine
Kauba müügilepinguga kohustub veebipood pet.ee andma tarbijale üle olemasoleva kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku tarbijale, tarbija aga kohustub veebipood pet.ee-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 1 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

Müügileping jõustub pärast tarbija tehtud makse laekumist veebipoe pangakontole.

Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood pet.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile va. juhul kui klient on kauba kättesaamise viisiks valinud ise järgi tulemise. Sel juhul hoitakse komplekteeritud tellimust laos kuni kliendi saabumiseni. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kokkuleppel.
Kaubale on tellijal võimalik tulla ise järgi aadressile Punane 42, Ladu 5, Tallinn 13619. Tellitud toodete väljastamine toimub tellimuse esitamisele ja selle eest tasumisele järgneval tööpäeval alates kella 12.00-st.
E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
Veebipood pet.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood pet.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@pet.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Isikuandmete töötlemine
Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
Veebipoel pet.ee on õigus kasutada tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks tarbijale.
Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel pet.ee
Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka veebipoel ligipääs.
Kaupmees on isikuandmete vastutav töötleja, Kaupmees edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed järgmistele volitatud töötlejatele: Maksekeskus AS, Swedbank AS, LHV Pank AS, SEB Pank AS.

Pretensiooni esitamise kord
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@pet.ee või helistada telefonil: 56 606 134. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
Kui Veebipood on keeldunud tarbija kaebust lahendamast või tarbija ei ole nõus veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.