10 lõbusat mängu koeraga hea koostöö saavutamiseks ning tema väsitamiseks

27.03.2020


10 lõbusat mängu koeraga hea koostöö saavutamiseks ning tema väsitamiseks.

Praegune eriolukord on justkui väljakutse inimestele – ühed nimetavad seda võimaluseks vaadata netflixi ja võtta aeg maha, teised tunnevad, et on saanud justkui ühe ameti asemel endale mitu juurde. Igal juhul on tegu kõigi inimeste jaoks uue ja ootamatu olukorraga.

Oleme kokku pannud 10 lõbusat mängu, mida mängida oma lemmikuga tubastes tingimustes. Täna tutvustame esimest 5-te.

Kasutame enamustel juhtudel oma koertega mängimistel nende igapäeva toidukogusest mõeldud toitu, antud hetkel on selleks pro-nutritioni pure life sarja kutsika krõbinad väikesele sõbrale ning light & sterilized suurematele.
Oleme väga rõõmsad, kui meie kliendid katsetavad erinevaid trikke – kui proovid midagi siis märgi meid ära ka sotsiaalmeedias, (IG: @lemmikloomatoidud ja #trikikool) et saaksime ka sinu harjutusi näha

Lisaks on alati oodatud tagasiside ka meili peale info@pet.ee

1. „Siia“  - ideaalne harjutus, mida saab alustada tubastes tingimustes, järgmiseks kuskil maja lähedal ning tõsiseks proovikiviks on seda harjutust teha metsas, kus on palju segajaid

  • Ideaalne on seda harjutust teha kahekesi, aga saab teha ka üksinda. Õues alusta seda kindlasti nööri/rihma abil, kuid toas võite seista ka lihtsalt toa kaugematesse nurka ning võtta endale peotäie maiuseid.
  • Kui sa kasutad rihma siis pane pikk rihm koera rihmast läbi.
  • Alusta koera kutsumist enda poole, kui koer tuleb sinu juurde siis rõõmusta ning kiida teda ja premeeri maiuse/toiduga.
  • Sama kordab teine inimene teises toa otsas.
  • Pea meeles, et kui koer tuleb sinuni pead sa reageerima nagu see oleks parim asi maailmas – rõõm, rõõm ja veel kord rõõm!

Alloleval pildil näitame ära võimalused teha nii rihmaga, aga ka ilma. 

 Siia

2.         Püsivusharjutus „oota“ – idee on õpetada koerale püsivust ning soovi tulla tagadi sinu juurde.
•          Kutsu koer enda juurde ning anna talle käskus ootamise jaoks
•          Viska maius endast natukene eemale
•          Luba koeral maiust võtta ning oota ja vaata kas ta pakub, et tuleb sinu juurde tagasi
•          Kui ta tuleb sinu juurde tagasi siis kiida koera
•          Korda harjutust 3-4 korda.

 

3.         „Tibu-tibu ära näita“ ehk kõigile tuttav mäng lastega on väga lõbus mängida ka oma lemmikuga.
•          Peida maius ühte kätte ära ning lase koeral oma ninaga otsida
•          Kui ta teeb oma valiku siis ava käsi ja näita – õige valiku puhul premeeri, kui valikusse läks teine siis peida käsi    selja taha ning korda harjutust
•          Üsna peab hakkab koer väga kergelt ülesse leidma just õige käe

 

4.         „Anna käppa“
•          Pane koer enda ette istuma, maius ühes käes ja teine käsi sirgelt tema ette, et tal oleks võimalus oma käppa sinna peale panna.
•          Esimesel korral võid öelda „käpp“ ja aidata tõsta ta käpa enda juurde tervituseks.
•          Järgmisel korral korda koera jaoks käsklust ning lase koeral seda endale pakkuda.
•          Iga kord kui koer pakub sulle oma käppa – kiida teda ning premeeri.

 

5.         „Jäta“ harjutus keskendub sellele, et koer pakub sulle ise kontakti ning loobub maiusest kuni me talle seda ise ei paku. Harjutus õpetab koerale kontakti ning püsivust.
•          Vii maiusega täidetud käsi koera juurde ning lase tal seda nuusutada.
•          Anna koerale võimalus loobuda ise ning kohe kui koer loobub ja vaatab sulle silma siis premeeri teda.
•          Kui koera jaoks on see juba väga kerge võid viia käe maiusega maha ning korrata eelnevat.
•          Kui koer loobub siis premeeri teda.

 

•          Kõige olulisem – ära unusta koera vabastada peale iga harjutuse lõppu! Lõbusat harjutamist! 

Postitus on sündinud koostöös Brixa koertekooli õpetajatega ning treeningus kasutasime Pro Nutrioni PureLife sarja krõbinaid. Kasuta võimalust ja tee oma esmane ost – 20% soodsamalt!

Registreeri end kasutajaks ja saad esimeselt ostult -20% soodustust kõikidelt täishinnaga toodetelt! Registreerimiseks vajuta SIIA